رها شده ام از هرچه دلتنگیست

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

میخوام بنویسم....

پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۶:۱۵ ب.ظ

میخوام حرف بزنم ...

میخوام از حرف هایی بگم که سالهاست تو دلم مونده ...

حرف هایی که هرگز زده نشده 

اما همین ابتدا یه هشدار بدم ...

اگه برداشت به رای نمیکنید و یه خودتون نمیگیرید بخونید وگرنه لطفا وارد ادامه مطلب نشید...

نمیدونم چرا سالهاست من حقی ندارم 

حق ندارم کسی رو دوست داشته باشم ولی دیگران این حق را دارند

حق ندارم از رفتار کسی ناراحت بشم ولی بقیه حق دارن از رفتار من ناراحت بشن 

یا حتی حق ندارم احساس خودم رو ابراز کنم اما بقیه این حق رو دارن که .....

نمیدونم چرا اطرافیانم این حق رو از من میگیرند و به من این حق رو نمیدن و من رو از داشتن این حق ها محروم میکنن

پیشنهاد دادن که حرف هایم را بنویسم ... نوشتم اما این دلیلی شد برای بهانه جویی دوستان ...

از نوشته هایم برداشت اشتباه کردند و بعد حتی نخواستند توضیحی برایش بدهم تا سوء تفاهمشان رفع شود این شد دلیلی برای بهانه جویی شان  که منتهی به ترک کردن من شد ...

عهد کردم دیگه ننویسم حتی اگر سالها حرفهام تو دلم بمونه ...

برای ابراز احساسات و نظراتم حرف زدم اما نه حضوری ، غیر حضوری حرف زدم 

باز هم احساساتم درک نشد... و باز هم حسی که در حرف هایم بود منتقل نشد 

این شد که باز هم از حرفهایم برداشت اشتباه شد و باز هم بهانه ای برای ......

دیگه خسته شدم خیلی خسته 

تنها چیزی که میدونم و مطمئنم اینه که من هیچ وقت دلم نمیخواد کسی رو ناراحت کنم و سعی هم میکنم این کار رو انجام ندم و در هیچ کدوم از این اتفاق هایی که افتاده قصد ناراحت کردن کسی رو نداشتم و دلیل همه این اتفاق ها رو منتقل نشدن احساساتم میدونم 

دیگه حرف نمیزنم 

حتی دیگه از احساساتم نمینویسم 

چون در غیر این صورت مجبورم تمام عمرم رو صرف عذرخواهی یا رفع سوء تفاهم دیگران کنم 

خسته شدم از اینکه هربار که از چیزی ناراحت شدم پنهانش کردم و به زبان نیاوردم چون هیچ کس حق ناراحتی رو بهم نمیده 

 من مجبور نیستم احساسم رو به کسی اثبات کنم چون دیگه از این کار خسته شدم 

سالهاست که از این قضیه رنج میبرم و امروز دیگه تصمیمم رو گرفتم 

تصمیم گرفتم دیگه حرف نمیزنم 

و دیگه از خودم نمینویسم 

این پست رو گذاشتم تا جواب همه سوالاتتون رو بگیرید و از تغییر رفتارم تعجب نکنید ....

این پست مخاطب خاصی نداره برای همه دوستان نوشته شده پس لطفا برداشت اشتباه نکنید 

التماس دعا            

یاعلی               

  • حلما

نظرات  (۲)

به من انگیزه میدی بانگاهت...

که یک عالم تو رو دوست داشته باشم..

برگرد.....

فقط برگرد...

  • داریوش اقبالی
  • دیدی که سخــــت نیســـــت تنها بدون مــــــــــن ؟!! دیدی صبح می شود شب ها بدون مـــــــــن !! این نبض زندگی بــــــــی وقفه می زند… فرقی نمی کند با مــــــن …بدون مــــــن… دیــــــروز گر چه ســـــــخت امروزم هم گذشت …!!! طوری نمی شود فردا بدون مــــــن !!!

    زندگی یادمان میدهد که جا نگذاریم جا میمانیم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی