رها شده ام از هرچه دلتنگیست

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

خانه تکانی

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۹ ب.ظ

واااااااااااای چقدر اینجا خاک گرفته .....!!!!!

انگار سالهاست کسی اینجا نیومده .....

باید خانه تکانی کنم ...یک خانه تکانی اساسی ....

.

.

.

.

.

باید همه جا را تمیز کنم

باید آب و جارو کنم 

باید همه جا را چراغانی کنم  

اتفاق مهمی خواهد افتاد ...

بله درست است ...

حلمای جدیدی پا به این خانه خواهد گذاشت ....

خوش آمدی حلمای من 

  • حلما

نظرات  (۴)

  • داریوش اقبالی...
  • کسی چه میداند..شاید باید رفت وآمدمان را قطع کنیم...
    اصلا بیا رفت وآمدمان را قطع کنیم..من خسته ام...
    اینبار فقط بیا ودیگر نروووووو

    اینبار که آمدم حرمت
    به سراغ دلم میروم، به دفتر اشیاء گمشده..
    سلام بزرگوار . میلاد امام مهربانی مبارک .
    التماس دعا...
    سفره دار خدا امام زمان
    دگر امشب بیا امام زمان
    شب قدر است هر کجا هستی
    التماسِ دعا امام زمان
    منکه امشب به یادِ تو هستم
    یاد کن پس مرا امام زمان
    دست بر دامنت اگر نرنم
    بروم پس کجا؟ امام زمان
    آمدم آشتی دهی من را
    باخودت، با خدا امام زمان
    کاش قرآن به سر بگیرم من
    یک شبِ قدر با امام زمان
    جای دوری نمی رود که کنی
    گوشه چشمی به ما امام زمان
    خوب شد در شبِ عزای علی
    با تو هم هم صدا امام زمان
    شبِ تقدیرِ من بیا بنویس
    یک سفر کربلا امام زمان
    ممنونم از حضورتان . قلمتان استوار . التماس دعای مخصوص...
    سلام وبلاگ شما خیلی زیباست اگه میشه به وبلاگم بیاید و نظر بدید و لینکم کنید من هم شما را لینک کردم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی