رها شده ام از هرچه دلتنگیست

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

روز تو ...

پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۴۲ ب.ظ

امروز روز تو بود روزی که فقط مختص به توست ...

روزی که پا به عرصه وجود نهادی و تا امروز 20 لاله پرپر کردی .....

تا امروز 20 لاله از نمیدانم چند لاله عمرت را پرپر کردی و امروز لاله زیبا و تندرست 21 را به دست گرفتی و با گذشت هر روز یک برگ از آن را از دست میدهی...

امروز روزی بود که بیشتر در سکوت و غربت گذشت ...

روزی که فقط تو بودی و خودت ...

فقط تو میدانستی امروز چه روز زیباییست ....

حلمای من فکر نکنی فراموشت کردم، من همیشه به یادت هستم...هیچ کس فراموشت نخواهد کرد عزیزدلم...

حال همین امروز را به تو تبریک میگویم تبریکی که شاید تنها و یا شاید جزء معدود تبریکی باشد که تعداد آن به انگشتان یک دست میرسد ...

اما بدان این تنها تبریک شاید ارزشی بیشتر و بیشتر از هزاران تبریک داشته باشد...

حلمای من روزت مبارک

 

  • حلما

نظرات  (۷)

  • داریوش خان اقبالی
  • تولد..تولد...تولدت مبارک.

    امروز تولدته.....

    تفهیمه؟؟؟

    ................


    امیدوارم یه دنیا شاد باشی.....

    5ث ب!

    مهمونی میگیری؟؟؟

    خوش بگذرون...

    ...

    خخخ

    خیالم راحته جای منو هیچکس نمیتونه پر کنه حتی خودم...

    ای جوووونم خودم...انقد ماهم...و فرووووتن

    5ث ب!

    موفق باشید...
    سلام بزرگوار . ممنونم از حضور و توجه ی شما
    بیاد و دعاگوی شما هستم . الهی حاجت روا بشید...
    التماس دعا...
  • داریوش اقبالی
  • کمی سرد باش تا باورم شود...

    اسفندی باش..

    مهربان باش..

    اما کمی سرد تر..

    بوی تابستان میدهی..

    بسم رب المهدی...
    ای که دیدار تو رویای شب تار من است
    یک نگاه تو طبیب دل بیمار من است
    گر به دادم نرسی می روم از دست، بیا
    نامت آرامش این قلب گرفتار من است
    همه جا بخشش و احسان و کرم کار تو است
    کاسه لیسیِ درِ خانۀ تو کار من است
    دانم ای دوست که بی ارزشم و بی قیمت
    ولی آخر چه کسی جز تو خریدار من است
    بگذری گر شبی از گوشۀ سجاده من
    بنگری آهِ جگر سوز فقط یار من است
    کاش آید سحری که تو لیاقت بدهی
    بعد یک عمر دگر نوبت دیدار من است
    ای عزیزِ همه عالم تو خودت می دانی
    کوله باری ز گنه تحفۀ بازار من است
    پسر فاطمه ما سائل درگاه توایم
    کرمی کن که گدایان سر راه توایم
    سلام بزرگوار . ممنونم از حضورتون...
    موفق باشید .
    یازهرا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی