رها شده ام از هرچه دلتنگیست

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

میترسم....

يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ب.ظ

من از اشکی که میریزد ز چشم یار میترسم 

از آن روزی که اربابم شود بیمار میترسم 

رها کن صحبت یعقوب و دوری غم فرزند 

من از گرداندن یوسف سر بازار میترسم 

همه گویند این جمعه بیا اما درنگی کن 

از اینکه باز عاشورا شود تکرار میترسم !!!

  • حلما

نظرات  (۱)

                                                                                                                                      سلام با پست های :

رقیـــــــــــــه دختــــــــــــــــــــــــر حسیــــــــــــــــن

از کـــــــربلا چـــه خبـــــــر ؟ . . .

و امـــــــــــــا محـــــــــــــــــــــــــــــــرم . . .

خداوند صفات کمالیه خود را به حضرت حسین (ع) داده است

بروزم . منتظر حضور سبز شما هستم .

[گل]

 

 

دهنی بسته و توفیق فغانم دادند

یک فلک ناله و یک حلقه دهانم دادند

جوهر درد ، متاعی است که هر جایی نیست

از چنین جنس ، در این کوچه دکانم دادند

جگر و چشم و سر و دست بگویند حسین

ای عجب یک دهن و چند زبانم دادند

من نه آنم که فروشم به کسی یارم را

قدر این مرحله را هر دو جهانم دادند

دل گرفت از من و فرمود دلت را بردار

پای رفتار شکستند و عنانم دادند

سر قبرم بنویسید حسین بن علی

زان که از خویش گرفتند و نشانم دادند

ز محرّم نروم بار مبندید مرا

سوختم تا که در این خیمه مکانم دادند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی