رها شده ام از هرچه دلتنگیست

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

عشق علیه السلام...

چهارشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۶:۲۴ ب.ظ

وقتی که با تو هستم انگار توی بهشتم 

من تو تمام خوابام اسم تو رو نوشتم 

اسم من و تو با هم یعنی تموم عالم

از من اگه جدا شی بهشت میشه جهنم

بخند میخوام ببینم ماهو تو حوض کاشی

دنیا رو دوست ندارم یه روز اگه نباشی

کاش از تموم دنیا فقط تورو میداشتم 

هرچی گله به اسمت تو باغچه مون میکاشتم

دور سرم میچرخن کفترا دسته دسته 

بیا بریم زیارت تو هم دلت شکسته  

علیرضا قزوه

  • حلما

علیرضا قزوه

نظرات  (۳)

  • داریوش اقبالی
  • دل من هم گاهی وقتا میگیره..

    جونمم گاهی به لب هام رسیده..

    تو وجودم حسی دارم که هنوز..

    شکر حق گریمو هیچکس ندیده..

     

    پاسخ:
    شکر
    و مرا تنها نذار ای عشق...
    حس میکنم خیلی عوض شدی......
    حس میکنم با اونی که می شناختم زمین تا اسمون توفیر کردی....

    ببخش که تمام حرف هایم مسکوت مانده
    و فقط یک علامت سوالم!!
    اخر گلویم را به زنجیر کشیده اند
    و لب هایم را دوخته اند...

    اگر به چشم هایم بنگری...
    همه ی این ها را می فهمی
    پاسخ:
    این روزها سخت امتحانمان میکنند 
    و سخت میگذرد ایام تنهایی
    کاش کسی حرفهایم را میفهمید...
    کاش.....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی