رها شده ام از هرچه دلتنگیست

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

نیستم

دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۳۴ ب.ظ

سلام

روزهاست که نیستم نه تنها اینجا که حتی با خودم هم نیستم 

دیگر حتی جسمم هم عبد کوی عشقی ندارد ...

روزهاست که چیزهای زیادی را از دست داده ...

دلم حس ماهی را دارد که از اقیانوس بزرگ امیدواری بیرون اوردنش و در تنگ کوچکی که هیچ روزنه ای از امید در آن وجود ندارد ساکنش کردند...

شرمنده ام که دیگر عبد کوی عشق نیستم

اگر باشم همه ی بودن شعار میشود

من شعار نمیخواهم

میخواهم بروم

شاید پیدایش کنم

التماس دعا

یاعلی  

  • حلما

نظرات  (۱)

ممنون که به درخواست ما پاسخ دادید!  (:

اما

این الان یعنی خداحافظی؟!

 

 

پاسخ:
من هیچ وقت خداحافظی نمیکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی