رها شده ام از هرچه دلتنگیست

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

فراموش شده...

جمعه, ۱ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۱۲ ب.ظ

در حجم زمان گم شده ام 

اما نه ، انگار فراموش شده ام 

دلم به این امید است که خدایی دارم 

تنها نیستم و یاری دارم 

حقا که دلم سر به راه است ، ولی 

این دل به امید خبری از یار است  

ای یار تو کامل کن این مصرع گم شده را 

اما ای یار تو پیدا کن من گم شده را 

حداقل تو بگو گم نشدم 

تو یادم هستی و فراموش نشدم 

  • حلما

نظرات  (۱)

  • سید مرتضی
  • مولای من...
    و شما همیشه یاد ما هستی
    و ما هستیم که شما را با عرض معذرت فراموش میکنیم...
    ای فراموش شده تا کی قرار است سربارت باشیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی