رها شده ام از هرچه دلتنگیست

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

چند کلمه حرف دل ....

پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۱۸ ب.ظ

گاهی اوقات انقدر دلت سنگین میشود که دیگر نفس هم نمیتوانی بکشی ....

هیچ چیزی نمیتواند بار این سنگینی را از دلت بردارد. گاه نمیدانی از چه راهی حتی میشود از این سنگینی کاست ...

گاهی حرف میزنی ،گریه میکنی،داد و فریاد میکنی و گاهی هم سکوت؛ اما هیچ کدام از اینها سنگینی دلت را کم نمیکند....

دلم انقدر گرفته و حتی شکسته که دیگر توان ساخت دوباره اش را ندارم..... نه ندارم ، این بار دیگر نمیتوانم... دیگر بریده ام ...صبر هم ندارم.....

دیگر از همه چیز دست میکشم حتی از خودم ، چشمم را به روی همه چیز میبندم حتی خودم ،وفا را در حق همه تمام میکنم حتی خودم ....دیگر کسی را دوست نخواهم داشت حتی خودم !!!!!!!

سکوت میکنم 

سکوت

  • حلما

نظرات  (۳)

سلام
عیدتون مبارک . با پست خدا رحم کند بروزم و منتظرتونم . التماس دعا

عید سعید غدیر خم بر همگان مبارک

سلام خوبه موفق باشید
مادر جان یا زهرا س
ببخشیدا ولی گاهی وقتا این گناهامونه که دلمونو سنگین می کنه
یکیش هم غفلت از خوده ...
وقتی به خواسته ها و نیازهامون بی توجه می شیم و فقط تو این دنیا به دنبال باید ها و نباید های نامعقول می ریم ، خب یهو ادم لبریز می شه دیگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی