رها شده ام از هرچه دلتنگیست

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

خدایا دلم را شاد کن...

سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ق.ظ

خدا چشم جهان بینی فرستاد

برای عشق ،آیینی فرستاد

کنار نور، ظلمت را رقم زد

لب هر باغ پرچینی فرستاد

خدا خورشید را یار زمین کرد

برایش تاج زرینی فرستاد

به دل ها عشق و شور و شادی آموخت

برای ماه ،پروینی فرستاد

کنار خار، گل را پرورش داد

برای تلخ ،شیرینی فرستاد

هر آن کس را که توفیق دعا داد

برایش مرغ آمینی فرستاد

به هر فرهاد دست دوستی داد

برایش شور شیرینی فرستاد

خوشا دستی که شد سویش روانه

خوشا عمری که طی شد عاشقانه

خوشا آن دل که عشقش جاودانیست

خوشا آن گل که عطرش آسمانیست

دعا کن عشق در ما جان بگیرد

دعا کن باز هم باران بگیرد

نظرات  (۳)

بانو چرا به من سر نمیزنی؟
به روزم..خودتم اپ کن..درگیری این روزا؟
یاصاحب الزمان...
دلخسته خدا خدا خدا می کرد
یک ماه  برای تو  دعا  می کردم
هرجمعه ی ماه رمضانی که گذشت
تا وقت اذان   تو را  صدا   می کردم
سی روز به عشق دیدنت  آقا جان
من روزه خود به اشک وا می کردم
در هر شب قدر وقت احیا ارباب
با یاد شما حال  وصفا می کردم
ای کاش نماز عید فطر خود را
در پشت سر تو اقتدا میکردم
افسوس چنین نشد ومن فهمیدم
یک ماه برای خود  دعا می کردم
پیشاپیش عید مبارک و التماس دعای مخصوص...

خدا واسه ما چی رقم زده ! فقط خودش میدونه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی