رها شده ام از هرچه دلتنگیست

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

به رویم بخند

يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۷ ق.ظ

حال و هوایم تماشایی است.

دستی پنجره های خانه ام را یکی یکی می گشاید و هوای تازه به من می دهد.

کسی پریشانی ام را می گیرد و دلم را آب و جارو می کند.

سبک شدم.

دیگر از آن همه سرسنگینی خبری نیست.

محبوبا!

آغوشت چه عزیز و آرام بود و من نمی دانستم.

به رویم بخند و بگذار زیر باران بخششت ، زلال شوم.

نظرات  (۲)

خیلی زیبا مینویسی رفیق خیلی زیبا..
محبوبا...
دلم گرفته و آسمان چشمانم بارانی است
دلم تو را میخواهد...
دلم بندگی میخواهد و شهادت...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی