رها شده ام از هرچه دلتنگیست

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

محبوب من!

سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۰۰ ق.ظ

محبوب من!

می شود قلبم را برای خودت نگه داری

تا شیطان شادابی ام را نگیرد ، دلم را نگیرد ، عشقم را نگیرد.

من هنوز کودکی نحیفم .

هنوز شانه های کوچکم تاب گناه ندارد.

هنوز شب های بی تو خواب های تلخ می بینم.

هنوز به عطر نفس های تو محتاجم.

چرا مرا مثل گنجشکی خیس در آستین نمی گیری و به خانه نمی بری؟

نظرات  (۱)

  • بانوی ارزشی
  • سلام دوست عزیز شما باافتخار به جمع دوستان من اضافه شدید...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی